Nieuws 15 april 2020

AMI, 100% elektrische mobiliteit voor iedereen

Al 100 jaar geeft Citroën blijk van durf en creativiteit om de toegang tot mobiliteit binnen ieders bereik te brengen. Aan het begin van zijn 100+1e jaar slaat het merk Citroën een grote slag door AMI te onthullen, het resultaat van de verder ontwikkelde AMI ONE Concept.

AMI is het baanbrekende antwoord van Citroën als innovatief merk, geïnspireerd door zijn klanten, dat luistert naar de nieuwe consumptiepatronen, de uitdagingen van verplaatsingen in de stad en de zorg voor het milieu. Hij is een toonbeeld van anticonformisme: 2 plaatsen, 100% elektrisch, comfortabel en veilig, compact en wendbaar, personaliseerbaar. Een uniek karakter dat de vastgelegde codes doorbreekt.

AMI is ook toegankelijk voor iedereen: zonder rijbewijs, met betaalbare "à la carte" aanbiedingen op maat van iedereen, autodelen via Free2Move of langetermijnverhuur.

Met AMI biedt Citroën een nieuwe aankoopervaring aan: zo dicht mogelijk bij de consument, met een 100% online-traject. AMI is een globale 360°-oplossing voor stedelijke mobiliteit om de bewegingsvrijheid te vergemakkelijken en aan zo veel mogelijk mensen aan te passen.


Lees meer op citroen.be