Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt

Er is een fout opgetreden

Excuses voor het ongemak

Dit webformulier kan enkel worden gebruikt in een recentere versie van uw browser

Hoe heeft u ons leren kennen?

Bedankt voor uw antwoordt.

U koos anders.
Via welk kanaal heeft van ons gehoord?

AVS / Focus WTV

Direct mailing (e-mail/post)

Facebook

Google

Instagram

Linkedin

KDB Cup

Reclamedrukwerk

Vriend, kennis of familie

Anders

Een nieuwe merkidentiteit en een nieuw logo om een modern, energiek en opwindend tijdperk in te luiden

Citroën onthulde recent een nieuwe merkidentiteit en een nieuw logo, het begin van een nieuw, modern en opwindend tijdperk voor het merk dat 103 jaar geleden werd geboren. Met deze nieuwe identiteit illustreert Citroën zijn ojectief om zijn missie naar betaalbare elektrische mobiliteit te versnellen en de waarden van toegankelijkheid, durf en het welzijn van de klant, die centraal staan in zijn genen, verder uit te breiden.

Het nieuwe logo is een herinterpretatie van het oorspronkelijke logo, ooit aangenomen door oprichter André Citroën en geïnspireerd op het succes van zijn eerste metaalbewerkingsbedrijf, dat tandwielsystemen in de vorm van chevrons produceerde. De bekende en technische verwijzing naar de "twee chevrons" vormt sindsdien de kern van de identiteit van Citroën.

 

Het elegante nieuwe embleem, dat de overgang en de evolutie van het merk naar een nieuw tijdperk markeert, wordt eind september gepresenteerd op een conceptwagen die een waar manifest voor het merk vormt. Vanaf medio 2023 zal het geleidelijk worden ingevoerd op toekomstige productievoertuigen en concepten van Citroën. Het prominente en benadrukte verticale ovaal leidt tot een nieuwe richting in de designtaal. Meer zichtbaar wordt het een onmiddellijk herkenbaar signatuurelement van alle Citroën-modellen. 

 

Het nieuwe logo maakt deel uit van een nieuwe merkidentiteit die wordt toegepast op alle fysieke en digitale media en gaat gepaard met een veelbelovende nieuwe merkhandtekening "Nothing moves us like Citroën".

 

Vincent Cobée, Chief Executive Officer van Citroën: "Voor Citroën is de tijd gekomen om een nieuwe, modernere en eigentijdse toon aan te slaan. Onze nieuwe identiteit staat symbool voor vooruitgang: onze klanten vervoeren, zowel fysiek in toekomstgerichte voertuigen als emotioneel door ervoor te zorgen dat hun hele ervaring - inclusief de overgang naar elektrische auto's - toegankelijker, comfortabeler en aangenamer is. Onze traditie om consumenten te inspireren met gedurfde voertuigen leidt ons naar een andere en meer gastvrije benadering van de gezinsmobiliteit van morgen.  Wij zijn ervan overtuigd dat al onze vroegere, huidige en toekomstige klanten het ermee eens zullen zijn dat "Nothing moves us like Citroën". 

   

Wilt u steeds als eerste op de hoogte zijn van het reilen en zeilen bij Traxxion?
Bent u graag snel op de hoogte van onze condities en innovaties?
Volg dan zeker onze social media-kanalen!

Deze website maakt gebruik van cookies.

Het gebruik van cookies op traxxion.be

Noodzakelijke cookies
Cookies die onontbeerlijk zijn voor uw bezoek aan de Website en het correct gebruik daarvan.

Info over het privacy- en cookiebeleid van Traxxion group.
 

Bijkomende cookies:

Functionele cookies

Cookies die uw bezoek aan de Website vergemakkelijken en aangenamer maken, onder meer door uw surfervaring te personaliseren.

Performantie cookies

Cookies die informatie verzamelen over uw gebruik van de Website met de bedoeling de inhoud van de Website te verbeteren en aan te passen aan de wensen van de Gebruiker.

Third party cookies

Cookies die geplaatst worden door derden die eigen diensten aanbieden via de Website zoals bijvoorbeeld social media, advertenties of videodiensten.